BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 24 April 2011

jUsTiN BiEbER cOncERt......sO NicE....

wahhhhhh!!!tanggal 21.04.2011.....

satu detik yang menggembirakan buat aku yang sememangnya 'belieber' justin bieber.....dan kali pertama jugalah aku menghadiri satu konsert.....memangggg best....o'oooo...tapi,menjadi satu kerugian kerana aku dah terlepas ss3 ari tuh...errrrrmmm....frust....kerana duit dah habis........hihihi...tapi,tak apew....ss4 ada lagi tahun depan.....o'oooo...berbalik kpada cerita asaL...sekitar pukul3,dataran merdeka dah mula sesak dengan para peminat justin.....mujurlah aku datang awal...jalan jam terus....macam2 jenis kereta berderet atas jalan.....woooowwwww!!!so great...semestinya menguji kesabaran tau........
they are in BIEBER FEVER......woooow!saya kagum bercampur kaget dengan kesungguhan belieber yang ingin menonton konsert justin......tabik sprinnnggggg untuk diorang!!!!!!!!!walau pon hujan,tapi,tak mematahkan semangat mereka....semuanya berbaju hujan.....tapi,aku sedikit kecewa dengan justin.....membiarkan belieber ternanti-nanti dalam keadaan  basah kuyup.....maklumlah dah terkenal...mulalah besar kepala...malah,buat pengetahuan chingu2 semua ada yang menangis tau???????memang tak adil dan tak patut buat peminatnya......konsert dijadualkan bermula bermula pada jam 8:30 malam.....tapi,justin lewat setengah jam dari waktu yang ditetapkan...apa ni?ada juga desas-desus yg mengatakan bahawa SS3 ari tu adalah yang terbaik sepanjang musim 2011...wahhhhhh!!!rugi tak dapat join SS3.....

tengoklah!!!macam2 sepanduk yang mereka buat bagi memeriahkan konsert
jb di dataran merdeka....
tabikk springggggggggggggggggg!!!

memang cool habis...tepat kira2 jam tujuh malam,kami dibenarkan masuk ke stadium....bayangkanlah.....seramai 17,000 belieber yang memenuhi stadium dataran merdeka.....tapi,aku berada di bahagian depan tau...so,dapatlah tengok justin secara lebih dekat....
sebelum ni,asyik tengok justin  kat youtube jew...tapi,sekarang,dapat tengok secara live....memang banggalah.....
tapi,malangnya....on that day,aku boleh terlupa bawa kamera...isk..isk..isk...kecewa bin dissappointed tau?
mujurlah kawan aku yang sorang ni bawa kamera......sapew lagi kalau bukan aku yang jadi camera man...huhu....
dapatlah snap sekeping dua gambar kat konsert tu...

wow!bertuah betol.......haha...jadi 'one less lonely girl' justin pada malam tu....memang cool....hehe...dapat bunga pula tu....memang romantis betul justin ni....ehemmm2,tak jealous ke selena gomez tengok diorang ni?
al-maklumlah...peminat ramai....tapi,ramai belieber2 yang tak puas hati dengan selena gomez....terutamanya
beliebers justin dari indonesia....kalau sehari tak cakap pasal justin kat facebook mereka tuh ,memang tak sah.....
ramai pula yang menghentam selena gomez gara2 gambar keakraban justin dan selena tersebar...woooow!!!!!!
ada pula yang kata bahawa selena mahu menumpang populariti justin untuk mengangkat lagi namanya
dalam bidang hiburan.......aku tak tahu sejauh mana kebenarannya.....
biarlah justin mengatur sendiri kehidupannya...maklumlah...artis pon nak ada privasi mereka tersendiri juga.....susah jadi artis ni kan?

tirai pembukaan konsert diserikan dengan kemunculan MIZZ NINA,artis malaysia.....wadduuhhh!!!konsert BRUNO MARS hari tu pon,MIZZ  NINA juga yang turut diundang....bagus2!!mizz nina mendendangkan 3 buah lagu termasuk lagu hitsnya,WHAT YOU WAITING FOR.....kira2 jam 9malam,penonton stadium diserang histeria apabila wajah bieber terpampang jelas di skrin mega...nasib baik tak runtuh stadium dek tempikan2 yang bisa memekakkan telinga...
konsert dimulakan dengan lagu "love me".....ramai yang turut menyanyikan lagu ni tau?termasuk saya....wahhhhh!!!!!siap hafal lagi...ada orang kat belakang aku nih....siap ada lirik lagu.....fanatik tahap gaban....kihkihkihkih...biasalahhhhh.......tak ingat lirik lagu.....haha,,,,pada malam tu,justin menyanyikan lebih 10 buah lagu dengan diiringi penari2 profesional termasuk nick demoura(first time dengar nama ni)
buat pengetahuan chingu semua,ada yang sanggup tulis perkataan "justin bieber" kat betis mereka.....iiiissssshhhh,,,,nampak sangat fanatik!!!!by the way,memang tabik springggg lah kat belieber ni...hihi.......
bukan itu sahaja,justin bieber juga turut menyanyikan lagu hitsnya seperti somebody to love,eenie meenie n banyak lagi..........memang berbaloilah beli tiket yang harganya rm498....jap lagi,ss4 plak....mesti join punya...if allah wills it.....


haaaaaa...ni pulak gambar justin bieber tengah dance.....suka tengok dance justin yang memang cool....justin bieber ni memng seorang yang berbakat...pandai main alat muzik,dancing,singing,acting n other la....banyak lagi keistimewaan yang sememangnya ada pada justin....buaT pengetahuan semua,justin bieber dah pandai petik gitar seawal berumur tiga tahun lagi.....wauuuuuuu!memang great.......nice....... n fantastic.....sebelum bergelar selebriti pon,justin dah menang pelbagai pertandingan nyanyian.......dan semua itu diabadikan dalam video klip yang seterusnya diupload DI YOUTUBE oleh rakannya yang bernama christian beadless......ooohhhhh!hari tu aku ada terdengar khabar angin bahawa justin ada masalah dengan beadless gara-gara selena.....sejauh mana kebenarannya,aku juga tidak tahu.....

wow!!memang bieber fever betul......comelkan sepanduk dia????kalau chingu2 perasan,kebanyakkan sepanduk2 yang dibuat semuanya warna ungu...ada kena mengena kew warna ungu dengan justin bieber ni??
yupppp!!memang ada.....sebenarnya warna ungu merupakan 'faveret colour' justin tau?tapi,saya ada terbaca satu artikel bahawa warna ungu kebanyakkannya pilihan warna bagi lelaki yang bernafsu songsang.....wowwww!!!!info baru....hahahahaha......
tapi,tak semestinya tepat...dan saya pasti bahawa justin bukan terdiri daripada lelaki spesies dua alam macam tu.....saya yakin dan pasti...........errrrr..chingu perasan tak??????????justin melaungkan "HALLO MANILA" sewaktu membuat
persembahan di kuala lumpur hari tu??????????ggggrrrrrrr.........nak marah rase.....


***saya harap pada lain masa,saya akan diberi kesempatan menyaksikan konsert artis2 lain pula..........seperti SUPER JUNIOR N SNSD........***


okay chingu!setakat ini sahaja!o'oooooo.....sekarang dah pukul 2:57 pagi.......
harus tidur.....bye2.....
by the way,don't forget leave your comment in this post ya?????????????
***SARANG HAE***

2 comments:

Anonymous said...

woo..aiman..best arr blogg mu niey

aiman ELF said...

hahaha...gomawo!!apa yang bestnya?biasa jewlah.....by the way,concert justin memg best....