BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 17 April 2011

SoMe fACts aBouT KyuHyuN.........

setelAh mengetahui serba sedikit mengenai kyuhyun,saya tak teragak-agak kalau selepas ini,kyuhyun jadi favorite saya..........hehehehehehehehe.........dong hae??JAngan bimbang...tetap nombor satu punya.cayewlah!!!!!!!!!..saya amat suka dan tertarik dengan SUPER JUNIOR bermula tahun ini.....jika sebelum ini,saya selalu bashes  SUPER JUNIOR...kpada ELF,jangan marah yew????huhuhu....jangan chingu bashes saya pulak....sebab saya pon dah jadi ELF....saya tertarik dengan kebolehan yang ada pada semua member SUJU ni....terutamanya,dancing mereka yang sentiasa bertenaga......minat saya terhadap SUPER JUNIOR akhirnya meleret-leret sehinggakan saya boleh jatuh hati terhadap band korea yang lain seperti SNSD,MBLAQ,U-KISS,AFTER SCHOOL,KARA,4MINUTES,INFINITE,SS501 dan banyak lagi......(kpd band2 yang saya sebutkan tadi,kena berterima kasih kpd SUPER JUNIOR ye?,hehehehehe)........sebelum ini,cuma satu jew band korea yang benar2 berjaya menambat hati saya....iaitu,BEAST atau lbih dikenali sebagai B2ST..........sampai sekarang,saya tetap akan menyokong dan menjadi fanboy kpd B2ST....haha... ;)......mesti terharu sakan kumpulan BEAST, kalau diorang faham apa yang saya tulis nih.....kahkahkah...perasan!!!!!!!!!!!!okay guys........saya tak nak buang masew dengan celoteh saya yg tak habis2 ni yew...saya takot kamu semua boring nanti.......ni,saya tujukan kepada peminat2 KYUHYUN........percaya atau tidak,terserah yew......


  1. KYUHYUN berasal dari daerah nowon yang terletak di seoul......
  2. ahli keluarganya terdiri daripada emak,ayah dan seorang kakak.....mungkin KYUHYUN ni ada sorang jew adik-beradik...errrrrmmmm,,,macam saya plak....kakaknya dua tahun lbih tua daripada KYUHYUN........
  3. 3 FEBRUARI 1988 adalah tarikh keramat buat KYUHYUN....ni bermakna,sekarang KYUHYUN berumur 23 tahun....(o'ooooooo...muda lagi rupanya!)haha.. ;)
  4. menjadi anggota SUPER JUNIOR sejak 23 mei 2006.....Errrrmmmm,kalau tak silap saya,SUPER JUNIOR ni ditubuhkan sekitar pertengahan tahun 2005,,,,btul x?????
  5. percaya atau tidak...KYUHYUN mengalami masalah pendengaran...tapi,bukan 100% la.....cuma telinga kirinya sahaja yang ada masalah disebabkan infeksi ketika KYUHYUN budak2 dulu......kesian KYUHYUN....
  6. KYUHYUN paling suka main game....kalau dah tamat waktu persekolahan,KYUHYUN akan cepat2 balik rumah semata-mata nak main game....hehehehehehe....
  7. yang menariknya,KYUHYUN mempunyai lbih daripada 50gelaran......LEETEUK,pernah bertanya kepada KYUHYUN dalam banyak-banyak gelaran,nama apa yang dia lbih suka....KYUHYUN menjawab,GAMEKYU.....mentang2lah kuat main game...huhu...
  8. akibat terlalu obses dengan game,KYUHYUN pernah dimarahi oleh ibu bapanya...buat seketika,KYUHYUN berhenti dan beralih kepada minatnya yang suka menonton drama korea....oleh kerana itu,LEETEUK tidak teragak-agak menggelarnya DRAKYU...hehehe..ada2 jew diorang ni...
  9. DONG HAE pernah terjaga dari tidur gara-gara mendengar teriakkan dari KYUHYUN yang kalah main game....
  10. KYUHYUN Juga pernah mempengaruhi DONG HAE dan HEECHUL dengan hobinya......semasa wawancara di radio,KYUHYUN ada mengatakan bahawa kalau dia tidak menjadi penyanyi,mungkin dia akn menjadi seorang pemain game bertaraf profesional......
  11. KYUHYUN rela berjaga malam semata-mata meluangkan masa dengan bermain game......apa yang melucukan,KYUHYUN pernah sekali berhenti main game kerana keyboardnya hilang...bukan hilang,tetapi,sebenarnya,disembunyikan oleh RYEOWOOK..hahaha,,,nakal betulllll.....
  12. seorang pemain ski yang baik.....sehinggakan,mendapat gelaran "SKYKYU"...
  13. seorang yang tidak suka memilih makanan...tetapi,KYUHYUN tidak suka makan sayur,,,
  14. merupakan "faveret" taeyeon,SNSD......
  15. pernah mengalami kemalangan pada april 2007 bersama-sama EUNHYUK,SIWON,dan SHIN DONG dan terpaksa dirawat di hospital selama beberapa bulan...
  16. KYUHYUN sangat sayang kepada HEECHUL kerana HEECHUL sentiasa meluangkan masa untuk menjenguknya di hospital.....
  17. waktu masih di kolej,KYUHYUN lebih kuat makan sehinggakan menjadikannya seorang yg chubby....namun,setelah memulai debutnya,KYUHYUN jadi kurus seperti EUNHYUK dan kemalangan yang menimpanya,menjadikan berat badannya berkurang sehingga 20kg.....
  18. tidak berapa pandai memandu kereta n motosikal....so,tak hairanlah kalau KYUHYUN sentiasa terlibat dalm kemalangan....
  19. KYUHYUN bercita-cita mengembangkan bakatnya ke hollywood....x mustahil....
  20. buat pengretahuan chingu2,KYUHYUN seorang yang bijak dalam subjek matematik.....soo greattttt!!!!!
  21. KYUHYUN mengaku dia sentiasa berdengkur semasa tidur....jika KYUHYUN tidur awal,anggota SUPER JUNIOR yang lain akan menutup mukanya dengan bantal oleh kerana tidak tahan dengan bunyi dengkuran KYUHYUN yang terlalu kuat...hahahahahahahahahahaha.......lucu betul....
  22. percaya dengan cerita-cerita natal bahawa kalau kanak-kanak meletakkan kasut dihujung katil,akan diberi hadiah oleh santa claus.....jadi,dia meletakkan seluar jeansnya yang longgar dihujung katil kerana menurutnya kasut kurang besar untuk hadiah yang dia inginkan........hehehehehehehehehehehe....so funny....you made me laugh...hahahahaha...
  23. sangat obses terhadap drama2 yang bersejarah terutamanya jumong yang disiarkan di korea lbih dari 10 bulan sebanyak 81 episod....kerana terlalu obses terhadap drama tersebut,KYUHYUN mendapat gelaran "KYUMONG"...hahahaha....drama love in paris,my sassy girl,the big swindle dan dae jo yeong....oleh kerana terlampau minat terhadap drama my sassy girl,KYUHYUN menghafal semua lagu-lagu dalam drama tersebut...
  24. pada awal kemunculannya menjadi selebriti,pernah sekali dia diekori oleh dua wanita...sangkaan KYUHYUN mungkin mereka ingin meminta tandatangan,tetapi,sangkaannya meleset....rupa2nya,perempuan tersebut meminta bantuannya membeli rokok.......(fakta yang membuatkan saya ketawa sampai nak pecah perut)
  25. KYUHYUN merupakan member  SUPER JUNIOR ke3 terkaya selepas SIWON(PERTAMA) dan SUNGMIN(KEDUA)..
  26. sangat suka belajar bahasa inggeris....like me!!!!!haha..
  27. lagu yang menjadi faveret dalam SUJU-M ialah miracle....
  28. filem faveret KYUHYUN adalah ''the constitution of crime'' dan ''romeo and juliet''
  29. sangat suka warna biru,hitam dan putih...
  30. SEKIANNNNNNNNNNN...GOOOMAWWWOOOO,CHINGU!!!!!!

4 comments:

miss lollipop said...

fanboy k-pop kdua yg sy jpe....huuuu~

aiman ELF said...

hahahahaha...baru jew minat...sebelom ni justin bieber...tapi,kalau saya minat kat sesuatu bnda tu,memang satu google saya redah semata-mata nak cari info pasal diorang...hahahahaha...sapew fanboy k-pop pertama yang miss lollipop jpe tu...can i know?

Anis Nadzirah said...

I LOVE KYUHYUN OPPA TOO ! SO CUTE :)

aiman ELF said...

ANIS NADZIRAH:saya lbih suka DONG HAE lg......coz dia hencem+cute.......nanti entry pasal LEE DONG HAE akn menyusul...jangan lupa tinggalkjan komen yew?