BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 28 April 2011

SeKalI daPat MaTrIK dAaAaAa.......

yahoooooo!!!!!seperti dunia ini aku yang punya rasew.....hahahahaha.......a nice news i got today.....very very nice......it's awesome.....i'm eager!!!really2 eager...peeerrrggghhhh!!!apa yang menggembirakan sangat tuh???hihihihihi...nak dijadikan cerita.....pagi2 lagi aku dah menghadap
laptop.....apa lagi,kalau bukan online........facebook punya pasal,online 24jam tak jadi masalah...hahaha....sampaikan cikgu boleh tegur aku...yaLAH......berfacebook jew sepanjang masa....biasalah...seorang facebooker tegar katakan.....
TUT!!!aku tak hiraukan bnyi isyarat tanda ada seseorang yg 'messaged' aku.....macam manalah nak hiraukan cOZ masew tu aku terkantoi depan laptop.......errrggghhhh!!!
lepas tu,aku terjaga....hajat dihati nak logout aku punya facebook......tengok punya tengok, ada satu mesej kat chat box.....ohhhhh.....TUAN NUR AQILAH rupanya.....(psssssttttt!aku pangil dia SOO YOUNG......alahhhhhhh!soo young SNSD tuhhhhh.......dia pula panggil aku DONG HAE)hihihi...lucu pula rasanya......tapi,dalam hati suka sangat!!!!!!!!buat pengetahuan chingu,bias saya dalam SUJU adalah DONG HAE......kikikiki.....
tiba-tiba tanya aku pasal matrik.....aku manalah tahu....dia bagi aku link matrik suruh aku check sama ada aku boleh tak matrik.....aku tanya dia balik,tapi,tak ada jawapan.....iiiiisssshhhhh.....aku tekan jewlah link yang colour biru tuh......n terus masuk laman web tuh...nama apew tah laman web tu....tak ingat!!!!!!!!
berdebar dup dap dig dug ketika aku memasukkan no kad pengenalan dalam ruangan yang disediakan....
***********************************************************************
TAHNIAH!!ANDA TELAH DITAWARKAN KE PROGRAM MATRIKULASI
KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA
NAMA:MOHAMAD AIMAN BIN MAT ARIF
NO.KAD PENGENALAN:93080406****
NO.MATRIK:MS11175610**
PROGRAM PENGAJIAN:PROGRAM DUA TAHUN
KURSUS:SAINS
NAMA KOLEJ:KOLEJ MATRIKULASI PERAK KMPk
TARIKH MENDAFTAR:23MEI 2011

apa lagi?enjoy bagai nak rak lah aku apabila mendapat tahu berita ni....habis semua orang aku senyum...senyum sampai ke telinga cam ni (o______O)
hahaha...alhamdullilah ya allah!!!!!
dekat kat perak?haiyaaaa!!!naik kuala lumpur acap kalilah aku jap agi.....kalau ada konsert super junior aku tak akan lepaskan!!!!ss4 at malaysia...can't wait!!!!
yahooooooooooooo..............indahnya hidup ini!!!!!!!!!!!
ooooopppssss!!!!!!!!konsert artis k-pop lain pon aku nak enjoy.......!!!
yang penting,pelajaran kita utamakan.......
aku da mula pening!!!pleseeeeeeeee.....
ni masa study mathematics......bab berapa aku pon tak ingat.....yang kat sebelah tu syiera,
penyelamat keadaan.....yang kat belakang sekali tu,adalah pijah......kesian dia...
sorang2 kat belakang....underdog.....
walaupon begitu,kita orang adalah satu family...
a big family!!!!!chayok for the next session!!!

inilah tuan nur aqilah!chubby tak dia,chingu?hahahaha....
well....dia juga dapat buat matrik kat kolej matrikulasi pahang.....
congratulation to her.......


0 comments: