BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 19 April 2011

mAjALaH YeZz!....apA tU?.....cEr cItew....CeR CiTeW.....

hahahahaha...saya memang pelikkan???mesti chingu katew kpala otak saya ni btul atau tidak....yelah!saya tanya...saya jugalah yang jawab..kekekekekeke....buat pengetahuan chingu2 semua,saya dah lama melanggan majalah Yezz!....superb gilew punya majalah...colourful tol....walaupon majalah tu dikhaskan untuk remaja 13-17 tahun sahaja,but,i still enjoy reading it...melalui majalah tu jugaklah saya boleh menambah kenalan.....samada melalui facebook,twitter n especially BLOG......keren banget dong....oooppppssss....saya masih 17tahun kalau dikira mengikut bulan.....!!!so,x salah kalau saya masih langgan yezz! tau....punyalah banyak informasi-informasi hiburan yang di'klip'kan dalam majalah tu...terutamanya,artis2 korea......like SUPER JUNIOR....n SNSD...


comel tak cover majalah yezz! ?mestilah comelkan?colourful......sedap mata memandang...tapi,ni cover bagi januari 2009....yezz! is so gorgeous.....lain daripada yang lain.......chingu2 pom beli la ye??sebulan sekali jew....

dalam majalah ni,saya amat-amat tertarik dengan ruangan 'YOURSPACE'....dalam ruangan ni saya boleh improve saya punya blog melalui BLOGGER-BLOGGER
Yang mahir dan berpengalaman....best tau?????oleh kerana ramai BLOGGER-BLOGGER yang sudah "dicekup" oleh krew-krew majalah yezz! ,membuatkan saya bersemangat mahu jadi seorang blogger...maklumlah...nak masuk majalah....hahahaha,,...kan dah pecah tembelang...kekekekekeke.....
biasalahhhh...kalau masuk majalah terus-terus jadi top.....
saya nak petik satu cerita...berkisar majalah ni juga....dalam majalah ni juga ada ruangan "BOYFRIEND".....HOT DUDES ONLINE.....ada mamat ni sorang.....cute macam justin bieber...saya try lah add dia sebagai kawan melalui facebook...lpas add tu,status yang dia bikin terus-terus di'like'...bukan itu saja,profil picture pom ramai yang press button "THUMB UP"....link yang tah pa pew yang dipos di wallnya pom terus dilike...memang hot betollah....tapi,lain pula saya....dah beribu-ribu nice saying saya pos,tapi,tak dapat sambutan...isk..isk..isk....sedih banget.....harap2,saya pulak yang "dicekup" oleh krew-krew majalah...haha....
kpada chingu2 yang cintakan fashion n style tu,harap belilah majalah yezz! ye?????tapi,saya lebih suka bacew mengenai artis2 korea like:


super junior





beast@b2st


girl generation@SNSD


BIG BANG

AFTER School


4minute


and banyaklah lagi...saya harap yezz! boleh memuatkan seberapa banyak lagi korean band yang saya minat ni......dan tambahkan helaian bilangan muka surat bagi memberi laluan kepada info-info korean artist yang lainnnnn....
sayanggggggg yezz! 

p/s:alamak!!!dah pukul 3:21 pagi lah.....errrrr...mau tidur dulu,chingu....leave ur comment at my post,chingu........
p/s:malam ni,saya mahu mimpikan tentang k-pop......hahahahaha...apamacam????heheheheheheheheheheh..

7 comments:

Miss Lavender said...

cehh...mmg giler kpop r mg ea........

aiman ELF said...

HAHAHA...biasalah...kata orang,alang2 minat tuh,biar betul2 minat...hahahahaha....k-pop is the best than other music.....sapew yang dah dengar lagu seoul song by suju n snsd?...romantik gilewwwww.....

kiLLer said...

xromantik langsungg..po ketut..hahaha..(jgn mare)

aiman ELF said...

alamakkkkkkk...akak jangan nak bash saya pnyew idola ea?bgi saya diorang tu superb n lain dari yg lain......hehehehehehehehehehehe....lg pon,memang romantik apew......cuba gop tengok sekali......ni konfem tak tengok lagi nihhhhh.......

kiLLer said...

eishh22..cm yau2 je bro aq ni..haha..p i ske yg dragon tuh..xingt yg ane..huhu

Anonymous said...

owh aiman..cool la mu niey..
jgn liper eh follow ak in Blog ak..
http://yoonghyun.blogspot.com...
i <3 kpop

aiman ELF said...

killer:stop talking nonsense about my idol....kikikiki.....ooooo...ni mestin g-dragon....dia ahli kumpulan big bang....

hyunbaejah:okay....thanks for your praise..kikiki........